Reference & Recenze

Reference – Recenze – Komentáře

Kurz vaření – Zdravá strava chutně a lehce

Díky za sobotní seminář “zdravé vaření”. Přinesl mi spoustu nových informací, které se týkaly stravování i těch, které se stravováním pranic nesouvisí. :o). Měla jsem strach, když jsem viděla, z jakých ingrediencí se bude vařit, protože mě trápí trávicí potíže a reflux – nesmím zázvor, skořici, hřebíček, …v podstatě nic, co prohřívá, dále zelí, kyselá jídla…. Takže to bylo pro můj organismus dost zatěžující – snažím se vysazovat léky, takže je neberu denně, ale v sobotu žaludek zvládl stravu dokonce lépe, než když jím doma – žádné nafouklé břicho a bolesti břicha – nevím, čím to je, ale rozhodně díky. Budu to muset projednat s homeopatkou…

Kvásek jsem dovezla domů, dcera jej pojmenovala Anetka a je to nový člen naší domácnosti. Dnes jsme Anetku nakrmily, už je po okraj malé skleničky, tak musím najít větší domeček, jak Terezka říká….moc rychle roste….

Organizace semináře: zajímavé, s jakým očekáváním jsem jela – byla jsem připravná na to, že budu vařit – ikdyž jsem si říkala jak to bude reálné v tak malém prostoru. Udivilo mě, že sedíme a vaříš ty. Před 2 roky jsem byla na podobném semináři, kde jsme se rozdělily do skupin a vařili podle receptu – ale nebylo to dobře, protože jsem byla pouze u zlomku jídel a zbytek mi úplně utekl. Takže musím říci, že mi Tvůj způsob vedení semináře vyhovoval víc, všechno jsme dobře viděly a slyšely, prošly jsme všechno společně – bylo to super.

Takže díky, přeji mnoho spokojených strávníků……………:o)

Z. M.

 

 

Kurz vaření – Zdravá strava

Moc díky za super sobotu, i když to bylo po plesu náročné, i tak jsem si to moc užila. Mnoho užitečných informací a praktik, které jsem už zkoušela, včera snickers, dnes zapečené vločky …. , pickles. Zítra se pustím do chleba, snad se zadaří. Kurz hodnotím velmi kladně, jsi dobrá, všechno jsi to měla parádně promyslené a připravené, smekám.  A potom co jsi nám uvařila, bylo zase super.

Ještě jednou moc díky

P.

Kurz vaření – Zdravá strava

Moc děkuji za užitečné informace  a novinky pro mě ve vaření. Už jsem pekla kváskový chleba, byl super, zítra jedu do zdravíčka nakoupit chybějící suroviny a vrhnu se na kariiii.
Bylo to moc fajn a už teď se těším na další setkání.
Přeji ti mnoho šťastných dnů.
K